onsdag 14. mars 2012

DT North Star Stamps - Gavepose

Jeg har pyntet en gavepose for å legge en liten presang oppi. 


Jeg har brukt tekststempel fra North Star Stamps 


Jeg har brukt dies fra Marianne Design: LR0151, LR0158 og LR0168 
Posen måler cirka 21 x 13cm.
Jeg har hatt Cracle Paint og Star Dust over blomstene som er fra Wild Orchid Chrafts .
Sommerfuglen har fått Star Dust og perler på seg.

Hjørnepynten har blitt malt med Cracle Paint.
Rundt kantene har jeg hatt glitterlim og pyntet med perlebånd.

 
Jeg legger denne til utfordringen hos:

Wild Orchid Challenge: Week 44  - Get in Shape! 



HA EN FLOTT DAG!

17 kommentarer:

  1. WOWW..... noe så flott.
    Du er bare helt rå på disse flotte kortene dine...
    Utrolig flott
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Åhhh så fint! :D Men det brukar jag tycka om dina alster :D
    Skulle behöva komma i kontakt med dig men kan inte få "click here to email me"-knappen att funka (beror nog på min dator) så skulle du kunna maila mig? maria@scrapdraken.se
    Gäller din tutorial på picknickboxen :D
    Mvh
    Maria

    SvarSlett
  3. Denne var superlekker! Nydelig med perlene. :)

    SvarSlett
  4. Очень красиво! Класс!!

    SvarSlett
  5. Virkelig flott!
    Nå fikk jeg lyst å dekorere en pose jeg også. En romantisk en. Litt annet enn SteamPunk posen jeg laget sist.
    Har du helt sluttet å lage layouter?
    Utfordrer deg Randi :

    SvarSlett
  6. Denne er så lekker. Nydelig papir, så flott blåfarge. Lekker pynt
    Klem May Britt

    SvarSlett
  7. Wow så lekker og så fin dies du hadde brukt:)
    klem bente:)

    SvarSlett
  8. What a wonderful bag.

    Hugs Riet.xx

    SvarSlett
  9. WOW, for en fantastisk flott gavepose!!!
    Så delikate farger og nydelig pyntet, veeeeldig heldig den som får denne :o)
    Fortsatt god uke:)
    Klem, Heidi

    SvarSlett
  10. This is so beautiful and so delicate love it xxxxxxx

    SvarSlett
  11. Kjempelekker pose, så nydelig med perler og rosene langs teksten.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  12. I love your work!
    Very beautiful.
    Hugs!

    SvarSlett
  13. Wohohow, denne var virkelig lekker! Nydelig med alle de perlene.
    Klem fra Lisbeth

    SvarSlett
  14. Helt nydelig gavepose!
    Papirene er helt herlige, og bruken din av detaljer er jo bare helt lekker!

    ha en super dag!

    klem Therese

    SvarSlett
  15. Hi sweetie stunningly gorgeous...

    Thank you for joining us at Wild Orchid Crafts this time...

    Big hugs love Pops x x x

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-